Tuesday, March 1, 2011

Nomu nomu nomu chuwaeee~


Salam.

Hari yang cerah dan mood saya pun baik. *sebab baru dapat gaji, kecohh!* Tak ada apalah sangat yang mengujakan tu, tapi mulai sekarang saya sedang belajar menanam sikap optimis dalam diri.

Beberapa hari yang lalu, I'm very depressed. Iya, saya seorang yang pesimis at that time. Semua sudut dalam hidup ini saya pandang sebagai jalan mati. Jalan buntu. No junction at all. Dalam istilah sains komputer, 'Deadlock'!

Tiba-tiba masuk Comp Science. Motip???

But thank God, I recovered fast because of the peoples around me. I have YOU and YOU. The most important person in my life. So, saya bagitau what I feel to this person. Walaupun apa yang dia bagitau tu sedikit pun tak memberi efek or dengan kata lain, tak membantu saya, tapi saya masih berasa lega. I surprisingly can smile and laugh.

What should I do if dia bukan bersama saya. Heh..

Another person, who means a lot in my life is of course, my cute dearest best friend,.... You know who you are. My BFF said to not EVER give up in my life no matter what. Sebenarnya panjang lagi cerita yang kami bualkan tapi takkan nak taip semua kat sini kan. *panjang gila, well..... biasalah perempuan bila bergosip ^-^*


Waahhhh.......nomu nomu nomu nomu nomu nomu nomu nomu nomu chuwaee~~


Nak tau apa maksudnya silalah tonton drama 'My Girlfriend Is A Gumiho'. Besttttt gilaa. Termimpi-mimpi saya muka No Min Woo. Haha ~ Ok, saya tipu. Tapi Min Woo oppa serius hensem.

3 comments:

Unknown said...

nomunomu.

NUR AIMI NASIHAH said...

ecah cakap aku cute!

CoOkiE MoNSter said...

+akufobia+ ~
nomu nomu nomu... errr.=.=

aimie~
yeaahh! you're cute just the way you are. ngeee..(puji cket)^-^