Thursday, January 14, 2016

AzaM taHuN bARU

Assalamualaikum.

Lama betul tak menulis. Hajat di hati haritu nak update blog masa besday aku, 10hb. Tapi biasalah, hanya tinggal angan-angan semata.
Janji aku hapdate blog, ye tak?

Pejam celik pejam celik dah masuk tahun 2016. Peh...jangan ingatkan aku umur berapa tahun ni. *saikokan diri masih muda remaja*
So far, aku rasa bersyukur sangat2 sebab masih dipanjangkan usia dan masih dipinjamkan nikmat di dunia ini, Alhamdulillah...

Tahun 2015 antara tahun yang paling banyak perubahan dalam hidup aku. Banyak azam (bajet) dan plan dah pun berjaya dilaksanakan walaupun tak semua (its okay bebeh,keep it up!).

Perubahan paling besar is aku berubah status, jadik bini orang. Walaupun perangai aku ni kadang2 xmatang, tp aku sentiasa berusaha menjadik isteri yang sholehahh (giteww..hahaha.sekali lagi perasan). And anugerah kedua is my cute girl. Aku pun dah jadik mak orang okehh... Kena kembali diet untuk mendapatkan badan supermodelku balik (sila muntah ijo.hahaha!)

So untuk tahun baru ni,aku berazam dan berdoa agar aku menjadi isteri dan ibu yang diredhai Allah...Aminn

No comments: