Saturday, December 17, 2016

FirST EnTry 2017??

Assalamualaikum.

First entry 2017. Mak aihhh... menyedihkan blog aku nih. Bersawang-sawang tak update.

Agaknye tak berapa nak stress tahun ni tu pasal tak ada update.

Aku kan time merempan je bru update blog. Puhahahahaha!

Aku keje arini.

Yeay.

=.=

Ntah pape.

Banyak kali aku berhujah dengan boss supaya bagi kami ni pelepasan Sabtu. Takat keje half-day je dah kenapa nak kena datang jugak. Tak ke membazirkan electricity??(ceh. ada je alasan aku)

Tapi nan hadooo.

Macam-macam alasan Boss aku bagi. Kona baekk punya.

Taknak bagi tu cakap je. Jangan pusing-pusing cakap nanti keje orang lain pending la, production boleh stop la apa la. Time kitorang balik petang tu molek je orang buat keja. Apa kalu orang opis tak datang boleh lingkup ke company?

Huh.

Owh. AKu baru tukar nama blog aku ke 'Unicorn'(walaupun aku tau ada korang kesah??tapi im just saying je). Sebab apa nama unicorn?

Takda sebab. Tapi sebab nama Unicorn tu kan binatang magical kan. So, harap-harap aku dapat mencipta 'magic' dalam hidup aku. Strive to be better. Ececece... Lagipun pasal nama Cookie Monster tu dah lama sgt dalam blog aku ni.

So, aku nak tukar semua.

Layout template.

Name.

Everything kalu boleh.

Oklah,

Adios. Till next time.

Happy Saturday u ols! Belanja gambar sket.

No comments: