Tuesday, March 15, 2011

HoYe

Salam.

Yeaaayyyyyyyyyyyyyyyyyy........... hari ni ada pasar lambakkkk.

Hoyeee.

Ceh. Macam budak-budak. Bila nak quit being so childish.

ps: Entry aku semenjak dua menjak nih macam haraammmmmmmmmm.

5 comments:

NUR AIMI NASIHAH said...

Malam ni pun ada pasar lambak... tapi asyik benda yang sama je tiap-tiap minggu. Tahun lepas pun menu yang sama gak:(

memang childish pun:p Tak kisah lah asal jangan gedik sudah!

CoOkiE MoNSter said...

hehe...memang menda yang sama je yang dorang jual tiap-tiap minggu.
even so, tak tahulah kenapa nakkk jugak pergi menyemakkan diri kat situ.

Haish.

+akufobia+ said...

lepas kahwin,childish hilang sendiri.eh,lepas ada anak?

CoOkiE MoNSter said...

lepas ada anak childish balik. hahaha~

Shahrizad Bin Mansor said...

aaaaaa........btol..!!