Thursday, March 17, 2011

1..2..3..

Salam.

Percubaan pertama. Mengalter background entry kasi warna hitam.
Sukses!

Teranggg sikit mata aku nak baca entry (eh. bajet best je entry kau kann) dalam blog aku. Dah lama tak main programming, rasa macam tak makan tembikai lepas makan nasik.
Come on people! Come onnnn....you need to brush up on your skills sometimes.

Sekarang masa aku taklah senggang sebenarnya. Bizi macam mesin fotostat. Dari pagi sampai petang kerja aku asyik memfotostat. Lebih kurang kerja macam jurufotostat la. Sekali datang empat ribu helai, bila mau siap???

Agak-agak la nak hantar pun kan.

Ini tak lain tak bukan sebab kerja bertangguh la nih. Kau tangguh-tangguh kerja kau, bila dah jadi gunung arong baru kau nak pas kat aku. Memang free. Free je aku nak memaki orang. Haish.

Where is the common sense of these people hah?

2 comments:

* May * said...

harap bersabar la cik aisyh...lg pn sy da mrh dieorg..hahaha

CoOkiE MoNSter said...

hehehe...terima kasih la cik may.
saya masih bersabar, kalu tak..

kite bako! kite bako!

haish.