Wednesday, March 23, 2011

SoMeThiNG, SoMEWheRe

Aimie, remember our deal???

(ps: sakit hati pulak aku tengok pic yang blur cam haram nih. Lantaklah.)

10 comments:

si bunga melati said...

ape bendenye ni

CoOkiE MoNSter said...

teettttt! rasie.

(ada rasa nak balik pen kat aku tak dengan jawapan tu?? Haha~)

NUR AIMI NASIHAH said...

hahaha..ingat...

aku pun sakit hati tgk gambar blur mcm tu...

'teet'? ko ingat teka bunyi?hahaha

CoOkiE MoNSter said...

eh. bukan teka bunyik ehhh?? aku silap occasion la nih??

ha, aku dah siapkan. Tapi nak bagi kat ko tu tangah pkir cemana.

NUR AIMI NASIHAH said...

aku blom siapkan lagik la...huhuhu...
kita pos je lah... baru best... takkan via email je? tak best. cer ko tgk gmbr blur tu..tak best kan?

hahaha... penghinaan lagi ke?
bukan okey. cakap biar jujur. pedih takpe, tapi jujur. aku tak ngumpat blakang2..hehe..

CoOkiE MoNSter said...

hahahahaha~ that's rite bebeh.

yup. aku plan nak pos express, tapi aku blom laminate lagi.

nanti ok? bulan ni aku banyak komitmen len.

=p

NUR AIMI NASIHAH said...

bulan depan jelah.. haha. aku pun bz gak.huhuhu

+akufobia+ said...

bubuh gak.dushh.

hajar said...

aisyah, aimi..

apa tu? bagi tau lah.

CoOkiE MoNSter said...

fobia~
iya. bubuh. letak. tempekk.

hajar~
itu adalah wallpaper muka hajar. nak tengok??