Thursday, September 3, 2009

puAsE....

salam.

stay back. Pasal ade moreh kat opis. Sekali ngan solat terawih malam ni. Tetibe je aku rajin. Alhamdulillah... Rindu betul nak masuk blog. Maafla kawan2 yang ada menyinggah. Dah lama sgt aku tak hapdet. Bile hapdet aku merapu. Biasalah. Kan aku dah cakap blog tempat aku melepaskan perasaan? Cehhhhhh....ayat tak bole blah.

Perut lak cam masuk angin. Sabaaaaaarrr....cekeeeeet lagi nak berbuka. COBAAAAANNNNN..tup2 tadi aku dengar si ferol kata moreh pas isyak lak. Kalau bagi depa makan dulu nant surau kosong lak. Suma pakat pi balik.

Haaaaa???......Tetibe rase perut makin sakit. DOOOOOGAAAAAAANNNNN.....


ps: baik dah siap2 beli piza ngan kueh kat bazar td. Ngehngeh...kite mesti sentiase bersedia. Tetibe ada sorang hamba Allah ni singgah kat meja aku cakap aku dah 'berisi'. Cesssss....teknik pengurusan badan tak menjadi nampaknya.



Baby sihat. Chumel kan?

2 comments:

+akufobia+ said...

tu bukan sihat.obes kot.dush.nak menjadi macam mana.kalau time puasa puasa gak la kan.tapi time balas dendam,habis semua sumbat.ngaa.

is-nanie said...

Ala.. Setakat buke pose smlm kat jbtn tak naikkan bdn 1 kg pon.. Dpt makan sket je.. huhu..