Tuesday, July 21, 2009

NganTukkkk....

Pagi...Selamat ari selasa.

Pagi2 g aku dah ngantuk giler babas. Ni sumer pasal aku ngengada tdo lambat semalam. Pasal nak tgok ghost. Wahaha...Pastu ngantuk tak hengat dunia. Sambil tgok ghost, wat sistem sebab tak siap cket..hade...

Ha, ni gambo kak hada yg aku nak upload asik xjadik tuh. hehe..






Ni sumer pics kanak-kanak riang ria ribena bermain di masjid putra kek putrajaya. Ni la aktiviti masa lapang kitorang kalu tak termenung. Tp mase kak hada ader ar... oh ,ya. Kak hada yang gemar ikat tudung cam nak g pasar tu ye..hehehehe!(bg saper yg xtau laa..).... uihhh...ngantuknyer..(dalam ngantuk2 pon sompat lak yer aku taip entry nh..muahahaha..=p).

Serius ngantuk. Tak tipu beb.

Sekian..

4 comments:

+akufobia+ said...

ngantuk ubatnya tidur.bukan type entry.dush.nanana.

CoOkiE MoNSter said...

+akufobia+ ~
kalu kat umah, xde tilam ngn bantal pun, mmg KOMPEM sy tido ye..malangnyer ini adalah waktu ofis. Sleep is strictly forbidden. ~_~ huhu

Antah Berantah said...

tp best kan ghost?!
saspen jek
kan? kan? kan?
haha!!

CoOkiE MoNSter said...

Mis Antah ~
Beeeeesssstt gileerrrr.... sampai pagi tu xleh nak bukak mata. haha~