Tuesday, July 7, 2009

I shOulD've Seen It

Lepas!

Pas 1 fasa dlam mggu nh. So, today is tuesday. 3 days to go. Ganbatte!! Agaknyer org dah budget, kalu aku masuk blog jer, mst ade problem / excited things / meroyan. Selalunye bila ade sumthing comes up je baru aku tergedik2 menghapdet blog aku. Takdenyer aku dengan niat tulus suci nak hapdet suke-suki. Malasss.

Semalam, ingat nak wat post baru, sajeeee(aku tipu sebab semalam ari tensen sedunia aku). Tapi kadar ketensenan terlarut dalam darah aku terlalu tinggi sampai aku xleh nak taip pape kat blog nh. Semalam, pagi sampai petang duk setelkan system jer. Bila xdpat nak solve some silly error yg muncul ntah dari maner tu, mulala aku nak meroyan. Trus ilang mood aku yg berkobar2 kononnyer. aku mmg spesies xbole tgok menatang tu xsiap. Selagi xsiap selagi tu la hati aku susah je siang malam pkir. Padahal, xde org push pon nak cpat or watsoever.

Yang aku xsuke bile mende xsiap nh, aku mulala nak heret segala-macam-kertas bwak blik umah. Sambung lak kat umah pkir coding. Uikss..ape motif idop aku nh. Siang malam wat mende yg samer je dah. Hellooo... Tp, seb baek la aku nh kreatif dan inovatif kann...kalu dah tensen tahap cipan, ko buat koding yg samer 40kali pon ade error(mentibanggg..), aku akan carik inisiatif untuk melegakan saraf2 tegang di otak dan di kaki. Maka dengan itu, harussssss la perkara pertama kita buat adalah MAKAN duluuuu! Muahahahahahaha.... makan adalah ubat paling mujarab melegakan ketensenan. Seb bek kat opis xde tv, kalu x, harusss aku tgok spongebob dlu. Lagi 3,4 jam kang aku sambung blik wat keje. Ngehngeh..

Mase aku mengarang(mengarang ker??) entry nh pon aku ngah makan. Dah macam bahan bakar lak. Makanan + amylase = idea + coding. Poyosstitoo. Pedulik aper aku kalu gmok ponn..(tp xmo la gmok wehh..comel2 je dah r..) Janji LAYAAAANNNN...

Dah ar, buek kijo len lak wehh...Da!

PS: Makan je xfeeling, tetiba terbayangkan milo ais, kalo ado kan sodapppp!

2 comments:

haza said...

salam

aisyah! huhu. serius klau ade error rase cuak semacam je. huhu.

sampai bawa ke mimpi..

CoOkiE MoNSter said...

tau xper... nak mandi pkir, nak makan pkir, nak wat pape pon pkir..