Wednesday, August 6, 2008

wEek 5 oF inTern..


Tadaaaaaa!!...here I come. it's been 12 days i'm not posting any news. My workplace is great, evenythough it's quite mute but it's wonderful with the cheerful Abg Eab, babbling Azza, emotionless Apies, understanding Boss n out-of-control eeka. wahahahaha.... 1 perkataan yg pling aku suke 'Adoyaiiiiiii' kegemaran Azza. Tak pun perkataan 'sengettt!'. Di kala tahap ketensionan die memuncak mulala perkataan tu kuar diikiuti ngan kerutan hikmat seribu tahun kat muke die. everytime die sebut gak aku rase nk tergelak gile.. xtahan tengok gelagat depa. Lawak tul...

Tapi tu lah yang mengubat ketensionan aku bile dah tension gile2.. sejuuuuuk ati tgok Azza, ye dok Za?? Hahahaha.... Anyway, opis aku memang hapening dalam erti kata yg tersendiri. No komen lebih2.. Staf pun best, environment pun ok...bak kate org ape tu? so far so good? hah..lbh kurg cenggitu la.. Okay. aku ade keje nak buat. Til next time! Da...!

* Pesanan penaja :ni website izzah, rakan seperjuanganku di utem. Kalu korang rajin, tgok la kat http://aeroswift.net ek? once again, Da...!

1 comment:

Anonymous said...

haha nm den pn ado...femes den kjap...adoyai...penin pale den...ngan c hafiz yg sengetttt...=P