Sunday, January 17, 2010

ThE FiRsT

Salam....................

Gembiranya dapat menulis lagi. Tak ada apa yang menarik untuk diceritakan. Cuma aku sendiri rase gian nak update blog. ^ - ^ Alhamdulillah... hidup bertambah ceria, gembira dan bermakna. Insya Allah..

Sekarang rutin hidup dah sedikit berubah. Dulu pegi kerja, jumpa kawan-kawan, buat kerja (yang memang best), balik rumah, tido dan seterusnya. Sekarang tempat kerja dah lain, pegi kerja tapi feeling dekat putrajaya tak padam lagi. Waahh.........rindu tak tertahan dah kat putrajaya, rindu JP, rindu Presint 11, rindu Alamanda, rindu ex-housemates especially Kerol (sila bersangka baik ya, Kerol yang dinyatakan adalah seorang perempuan). Kerol nih housemate yang paling aku rapat waktu 7 bulan duk sana. Sebabnya kami sama2 tak ada kereta (al-maklumlah belum masa nak beli keta), so kami banyak la melepak kat rumah sama2, tengok tv sama2, sembang sama2. Takkan aku tengok kau, kau tengok aku je kann.. maka haruslah kita bergosip-gosip gitu..Rindu betul.

Kerol, kalau kau rajin baca blog aku nih, meh aku nak bagitau, rajin -rajinkanlah diri anda turun jb yee...

Okayla, sok nak keje. Kena tido awal. Tata...gudnite!


P.S: Aku buat-buat rajin je update blog.

3 comments:

Unknown said...

omen.da selalu bersama mesti sangatt rindu kann.

CoOkiE MoNSter said...

yaaaaa.....sangat-sangattttttt rindu. Rasa mahu terbang pulang ke sana. =)

smaqmal said...

ni bkn site cookies ke...http://viewphoria-nothingman.blogspot.com/