Thursday, April 11, 2013

JoM DieT RaMai-RamAi!

Salam.

Amacam geng blogger semua? Hopefully sihat-sihat belaka dan hepi-hepi je hendaknye. Lama tak update blog, awal-awal tahun je semangat nak update setiap hari (konon), tapi nan adoooooo. Jangan mimpilah kan. Banyak menda nak buat, distract sana-sini, terus tak update-update. (Sebenarnye m.a.l.a.s. hahahaha...)

Sekarang aku tengah meroyan duk pikir cemana nak turunkan berat. Asal stress je makan, bila makan je stress. So celah mana nak kurusnya kan?? Maka terimalah nasib diri. Kalau tak mau semakin gemuk, sila sedar diri dan tapis-tapiskan makan. Tapi disebabkan aku jenis tak sedar diri, makan bagaikan body ramping seperti Nora Danish (nama dia pop-up pasal aku tengah taip sambil tengok Ariana Mikhail), maka dengan itu modus operandi aku untuk kurus langsung tak berkesan. T-T


Sedey.


Bila gemuk secara automatiknya perasaan aku pun terganggu lalu stress. Oleh itu, cara paling baik, elakkan stress. Bila takda stress, aku kurang makan, bila kurang makan, boleh kurus!! EEmmm...........macamlah boleh kurus dan-dan. Masalahnya stress dan hidup aku dah macam adik-beradik. Semua pasai kija. Ayooooo...kija punya pasal, hidup tala tenang wooo...

The best part is dalam nak diet tu boleh lak aku sesah Mcd 2 days straight. Hell yeahhhh... Nak kurus kunun........=.=

Caner tuh?

diet is a 'killer'

Notakaki : Agak-agak aku berjaya turunkan sket berat badan, baru aku share ngn korang yekk....puiii.. (Kalau turun laaaaa)

No comments: