Monday, September 24, 2012

FoR EVEry PieCe in LiFe..

Salam.

Di sini saya sekali lagi menjengah blog yang telah lama dibiarkan menyepi. Kehidupan seharian terasa padat. Itu saya tak boleh nak nafikan.(Oh....tetiba tatacara bahasa aku jadi 'saya'). Ok, never mind. Banyak faktor saya tak sempat/malas nak update. Dan saya perasan populasi pembaca blog ini mungkin sudah 'sedikit' berbeza. Oh, jangan salah paham. Bukan nak kata ramai orang baca blog ini. Tidak. Tidak. Maksud saya ada orang lain yang saya tak mahu dia tahu tentang kewujudan blog ini turut baca.

Faham ke ayat saya ni? =.= Frankly speaking, saya sebenarnya tak mahu orang-orang tertentu muncul di sini. Tapi siapa suruh setting public kan? Tampa kangg. Pernah juga saya setkan private.

Last-last kawan-kawan bising sebab mereka langsung nak boleh view even mereka pun blogger (saya yang salah setting mungkin??). =.= Last-last set balik public. Susah-susah sangat kan... nak tukar link blog?? Oh. Memang taklah kannn. Why saya kena tukar link blog saya semata-mata certain manusia tersebut???? 

OMG.

Bazir.

Sangat membazir.

Ini privasi saya. And I don't care who's reading this. Kalau setakat nak korek rahsia, sila beredar ke laman lain kerana anda takkan jumpa apa-apa di sini lantaran blog ini hanyalah hasil daripada rekaan ilusi sampah-sarap yang dilahirkan oleh minda bawah sedar.

Harap maklum.

mode : meroyan tiba-tiba mungkin adalah penyakit baru yang muncul akibat stress yang tidak ditangani dengan baik di abad ini.

No comments: